Tvorba www stránekAnalýza klíčových slov

webové stránky zdarma google

Publikováno 08.12.2012 v 22:48 v kategorii Novinky, přečteno: 49x

Cílem Optimalizace Pro Vyhledávače je , bez návštěvníků je jakkoliv velkolepý web mrtvý a může být na nic.Nabývá směrodatné jestli návštěvník přijde z google, jsou i jinačí vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., poté tu máme socialní sítě jako squidoo, youtube, pinterest a miliony jiných uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory působící na evaluaci webu a především i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak nyní už může být jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - verifikovaný jistě. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost uvidět, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence